Bans

Ajuntament informa

Obres de construcció de la rotonda de la carretera CV-651

Ajuntament informa

OBRES DE MILLORA

La Diputació de València i l’empresa constructora, han informat a l’Ajuntament d’Aielo de Malferit que es preveu que l’inici de les obres de construcció de la rotonda de la carretera CV-651 s’iniciaran cap a finals d’aquesta setmana, principis de la propera, fins al 12 de setembre.

  • La carretera CV-651, en direcció a Ontinyent, estarà tancada al trànsit en els dos sentits, d’entrada i eixida, mentre duren les obres, tan sols es podrà accedir al Polígon de Sant Josep.
  • L’accés, des de el Camí del Cementeri a la Carretera CV-651, estarà tancat al trànsit.
  • L’accés a les hortes de la zona es realitzarà pel Camí Dilluns i requerirà d’una autorització del responsable a peu d’obra.
  • Els vehicles agrícoles que es desplacen al Terme d'Albaida ho podran fer pel Camí Divendres travessant el baden inundable que es va reconstruir el darrer mes d'octubre.

 


Últims bans

Últimes notícies

Agenda